Revenio myy Contact Center -liiketoimintansa

Revenio Group Oyj on myynyt Teknologia ja Palvelut -segmentin Contact Center -liiketoimintaa edustavan Midas Touch Oy:n koko osakekannan Ina Finland Oy:lle. ”Revenio keskittyy selvemmin terveysteknologiaan ja Midas Touch Oy:n myynti tukee Revenio-konsernin kasvutavoitteita tässä liiketoiminnassa”, kertoo hallituksen puheenjohtaja Pekka Tammela.

Midas Touch Oy on vuonna 2003 perustettu suomalainen asiantuntijayritys, joka tarjoaa sekä yrityksille että julkiselle sektorille Contact Center palveluita. Midas Touch Oy:n palveluksessa on noin 140 asiakaspalvelun ja soittotyön ammattilaista. Midaksella on toimintaa kolmella eri paikkakunnalla. Contact centerit sijaitsevat Iisalmessa ja Pieksämäellä. Hallinto ja myynti ovat Vantaalla.

Ina Finland Oy on pirkanmaalainen yritys, joka tuottaa asiakaspalvelua perinteisen Call Center / Contact Center palvelun lisäksi monikanavaisesti. Tämä tarkoittaa viestintää soittamalla, tekstiviestein, sähköpostilla ja internetissä. Toiminnan pääpaino on inbound-palveluilla, mutta myös telemarkkinointi ja outbound kuuluvat yhtiön tarjoomaan. Sosiaalinen media on myös luonnollinen osa nykyistä viestintää, johon liittyviä palveluja Ina tarjoaa.

Revenio on suomalainen terveysteknologiakonserni, jonka liiketoiminnan ytimen muodostavat silmänpainemittarit. Revenio on terveysteknologian uranuurtaja edistyksellisten silmänpainemittareiden kehittäjänä, valmistajana ja myyjänä. Silmänpainemittareita käytetään glaukooman eli kroonisen silmänpainetaudin tunnistamiseen ja seurantaan.